Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Trawniki

Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szk. 2016/2017: 1) do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1); 2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).

Data ogłoszenia
2016-06-09
Termin składania ofert
2016-07-05 10:00
Treść

Trawniki: Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szk. 2016/2017: 1) do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1) 2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2)
Numer ogłoszenia: 77491 - 2016; data zamieszczenia: 09.06.2016


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trawniki , Trawniki 605, 21-044 Trawniki, woj. lubelskie, tel. 81 5856018, faks 81 5856018.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trawniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szk. 2016/2017: 1) do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki (zadanie 1) 2) do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida 4 (zadanie 2).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa przewozu uczniów z terenu gminy Trawniki w roku szkolnym 2016 / 2017: - do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania (zadanie 1); - do Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Świdniku i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania (zadanie 2). Dowożenie realizowane będzie we wszystkie dni nauki szkolnej określone przez Ministra Edukacji Narodowej w kalendarzu roku szkolnego 2016 / 2017 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46 poz. 432 ze zm.). Wyjątek stanowią: - dni nauki szkolnej ustalone przez dyrektorów szkół jako dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych na podstawie § 5 powyższego rozporządzenia lub - w szczególnie wyjątkowych przypadkach - dni nauki szkolnej ustalone przez dyrektorów szkół/ośrodka jako dni wolne od zajęć dydaktyczno - wychowawczych z powodu różnych zdarzeń losowych i braku możliwości prowadzenia zajęć w tych dniach; w tym przypadku dowóz może zostać przesunięty na wyznaczoną sobotę. 3.1 Zadanie 1 Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu około 260 uczniów z terenu gminy Trawniki do szkół prowadzonych przez gminę Trawniki i ze szkół do miejscowości zamieszkania na niżej określonych trasach przewozu. Podane ilości uczniów na poszczególnych trasach dowozu mogą ulec pewnym zmianom. Zmiana ilości uczniów w trakcie realizacji zamówienia o + / - 10 uczniów nie stanowi zmiany przedmiotu umowy i nie upoważnia Wykonawcy do zmiany zawartej umowy. A. Dowozy do szkół w rozliczeniu tygodniowym (5 dni): Trasa 1: Struża Wieś - Biskupice (szkoła) - Struża Kolonia - Biskupice (szkoła) -Trawniki (szkoła) pięć przywozów tygodniowo - trasa o łącznej długości 15 km łącznie 75 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - ok. 94, w tym na trasie Struża - Biskupice (szkoła) - około 46 uczniów i powrót po około 46 uczniów na trasę Struża Kolonia - Biskupice (szkoła); Biskupice - Trawniki 2 uczniów. Trasa 2: Oleśniki - Trawniki (szkoła) pięć przywozów tygodniowo (1 przywóz dziennie długości 7 km), łącznie 35 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - 35. Trasa 3: Ewopole - Dorohucza - Pełczyn - Trawniki (szkoła) pięć przywozów tygodniowo (1 przywóz dziennie długości 10,5 km), łącznie 52,5 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - 50. Trasa 4: Pełczyn - Siostrzytów (szkoła) - Bonów - Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn - Trawniki (szkoła) pięć przywozów tygodniowo (1 przywóz dziennie długości 14,5 km) łącznie 72,5 km tygodniowo, liczba uczniów na trasie - 81, w tym na trasie Pełczyn/Bonów -Siostrzytów (szkoła) - 31 uczniów, na pozostałej trasie do Trawnik przewóz 50 uczniów. Dzienny kilometraż podczas dowozu uczniów do szkół - 47 km. Uczniów dowożonych - ok. 260. B. Odwozy ze szkół do miejscowości zamieszkania w rozliczeniu tygodniowym (5 dni): Trasa 1: Trawniki (szkoła) - Biskupice (szkoła) - Struża Kolonia - Struża Wieś siedem odwozów w tygodniu (przez 3 dni - 1 odwóz, przez 2 dni - po 2 odwozy) o długości trasy 12 km, łącznie 84 km tygodniowo, liczba odwożonych uczniów: na trasie Trawniki -Biskupice - 2, na trasie Biskupice - Struża Kolonia - Struża Wieś około 55 uczniów. Trasa 2: Trawniki (szkoła) - Oleśniki - Trawniki (szkoła) - Ewopole - Dorohucza pięć odwozów tygodniowo (jeden odwóz dziennie o długości 17 km), łącznie 85 km tygodniowo, Trasa 3: Trawniki (szkoła) - Pełczyn - Siostrzytów - Bonów - Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn pięć odwozów tygodniowo (jeden odwóz dziennie o długości 14,5 km), łącznie 72,5 km tygodniowo, Trasa 4: Siostrzytów (szkoła) - Pełczyn trzy odrębne odwozy w tygodniu o długości trasy 3 km, łącznie 9 km tygodniowo. Trasa 5: Trawniki (szkoła) - Oleśniki - Trawniki (szkoła) - Ewopole - Dorohucza - Pełczyn - Siostrzytów - Bonów, pięć odwozów tygodniowo (jeden odwóz dziennie o długości 24 km) łącznie 120 km tygodniowo, Uwaga: w przypadku tras Nr 2, 3 i 5, ze względu na częściowe zdublowanie tras powrotu związane z różnym kończeniem zajęć (po 6, 7 lub 8 h / lekcyjnej) nie sposób jednoznacznie przyporządkować liczby uczniów wracających danym kursem, jednak liczba uczniów na trasie nie przekroczy 50 uczniów. Dzienny uśredniony kilometraż podczas odwozów - 74 km. Dzienny uśredniony kilometraż dowozów i odwozów wynosi 121 km (47 km + 74 km) Szacowana łączna liczba przewożonych uczniów - 260. Uwaga: w powyższym kilometrażu dowozów i odwozów nie uwzględniono kilometrów dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu Wykonawcy z przystanków końcowych. Kilometry dojazdowe i odjazdowe z miejsca wykonywania usługi nie będą podlegać fakturowaniu. Szczegółowe trasy dowozów i odwozów uczniów do szkół na terenie gminy Trawniki zamieszczone są w załączniku Nr 1 do SIWZ - mapy z trasami dowozów i odwozów. Organizacja dowożenia do/ze szkół prowadzonych przez gminę Trawniki. 1. Dowożenie uczniów nie powinno się rozpoczynać wcześniej niż godzinę przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych w poszczególnych szkołach. 2. Odwóz uczniów ze szkół odbywać się będzie w terminach ustalonych bezpośrednio z dyrektorami szkół, w których realizowane są dowozy i odwozy. 3. Wymogiem jest, aby kursy przywozów i odwozów uczniów realizowane były minimum dwoma autobusami - każdy autobus o liczbie miejsc minimum 50 miejsc siedzących. 4. Autobusy muszą posiadać zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży, sprawną automatykę wszystkich drzwi uruchamianą ze stanowiska kierowcy oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy. 5. Awaria głównego pojazdu dowożącego uczniów do szkół nie zwalnia Wykonawcy z wykonania usługi. W takim przypadku Wykonawca ma obowiązek podstawienia w jak najkrótszym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od wystąpienia awarii, pojazdu zastępczego o takim samym standardzie jak autobus główny celem wykonania przewozu. 6. Dyspozycyjność Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach: dowóz / odwóz w sobotę w przypadku odrabiania zajęć niezrealizowanych w dni nauki szkolnej wyznaczone przez dyrektora szkoły / ośrodka, przyspieszenie/opóźnienie dowozu / odwozu w związku z organizowanymi uroczystościami szkolnymi. 7. Osoby pełniące funkcję opieki nad uczniami podczas dowozów / odwozów, mają zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki. Zatrudnienie opiekunów zapewniają szkoły. 3.2 Zadanie 2 Wykonanie zamówienia obejmuje: usługę transportową przewozu ok. 15 uczniów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku ul. Norwida i z Ośrodka do miejscowości zamieszkania na określonej trasie przewozu. Uwaga: Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego w trakcie roku szkolnego liczba uczniów którym gmina musi zapewnić dowóz może się zwiększyć od podanej. Wymogiem jest aby Wykonawca zapewnił dowóz / odwóz autobusem/busem z odpowiednią liczbą miejsc, z zapewnieniem miejsc siedzących wszystkim przewożonym. Trasa przewozu oraz liczba dowożonych dzieci. Trasa przewozu: Dowóz uczniów: Oleśniki (szkoła) godz. 7.00; Trawniki (szkoła), Dorohucza (szkoła), Siostrzytów, Biskupice (rynek), Struża Kolonia, Struża, Świdnik (Ośrodek Szkolno- Wychowawczy) godz. 7:50. Trasa dowozu długości 40 km. Powrót do miejsca zamieszkania uczniów: Świdnik OSW - godz. ok. 15.00, Struża, Struża Kolonia, Biskupice, Siostrzytów, Dorohucza, Trawniki, Oleśniki - 15.50. Trasa powrotna długości 40 km. Dzienny uśredniony kilometraż podczas dowozów i odwozów - 80 km. Uczniów ok. 15 + opiekun. Organizacja dowożenia: Wymogiem jest, by realizowane kursy przywozów i odwozów do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Świdniku odbywały się autobusem /busem posiadającym zgodne z obowiązującymi przepisami oznakowanie dla przewozu dzieci i młodzieży oraz możliwość blokowania drzwi ze stanowiska kierowcy. Autobus / bus musi być wyposażony w elektroniczne urządzenie pokładowe viaBOX, gdyż część trasy dowozu i odwozu musi być realizowana płatną drogą ekspresową S17. Osoba pełniąca funkcję opiekuna podczas dowozów / odwozów, ma zapewniony bezpłatny przejazd w ramach sprawowanej opieki. Zatrudnienie opiekuna zapewnia Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Trawnikach. Dyspozycyjność Wykonawcy w uzasadnionych przypadkach: dowóz / odwóz w sobotę w przypadku odrabiania zajęć niezrealizowanych w dni nauki szkolnej wyznaczone przez dyrektora SOSW w Świdniku jako dni wolne od zajęć, przyspieszenie / opóźnienie dowozu / odwozu w związku z wynikłymi uroczystościami szkolnymi..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego (transportu drogowego osób)
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże co najmniej 3 usługi dowożenia uczniów do szkół w roku szkolnym o wartości 100 000 zł brutto każda usługa, z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, które wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, które nadal wykonuje
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 5 pojazdami - rok produkcji tych pojazdów co najmniej 1990 r. - dostosowanymi do przewozu odpowiedniej liczby dzieci na poszczególnych trasach opisanych w pkt 3.1 i 3.2 SIWZ, w tym: - 3 autobusami o liczbie miejsc siedzących minimum 50 na trasy opisane w pkt 3.1 SIWZ, - 2 autobusami o liczbie miejsc siedzących minimum 15, na trasę opisaną w pkt 3.2 SIWZ.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna ten warunek na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę według wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony: - jeżeli informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzi, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 000 zł, oraz - jeżeli wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia potwierdzający ubezpieczenie na kwotę co najmniej 100 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenia dowodów, uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) ogłoszenia;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Informacja o obowiązku podatkowym u Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Wiek środków transportowych (pojazdów) - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. Przesłanką do zmian umowy może być: - ustawowa zmiana stawki podatku VAT (niezależna od woli stron), - objęcie dowożeniem uczniów zamieszkałych poza obecnie wyznaczoną trasą dowozu / odwozu skutkujące zwiększeniem liczby kilometrów danej trasy, - zwiększenie/zmniejszenie liczby godzin zajęć skutkujące zwiększeniem/zmniejszeniem liczby odwozów w ciągu tygodnia i zmianą liczby kilometrów danej trasy. Wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, pokój nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Gerard Kowalczykdodano do BIP dnia 09-06-2016 12:06:24