Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Trawniki

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trawniki

Data ogłoszenia
2016-10-14
Termin składania ofert
2016-10-21 10:00
Treść
Trawniki: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trawniki

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trawniki, krajowy numer identyfikacyjny 43101984000000, ul. Trawniki  605, 21044   Trawniki, woj. lubelskie, państwo , tel. 815 856 018, e-mail trawniki@trawniki.pl, faks 815 856 018.
Adres strony internetowej (URL): www.trawniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
ugtrawniki.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
ugtrawniki.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera, osobiście, za pomocą posłańca.
Adres:
Urząd Gminy Trawniki, 21-044 Trawniki 605

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trawniki
Numer referencyjny: RRG.272.4.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Postanowienia ogólne. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Trawniki na których zamieszkują mieszkańcy w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz.250 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 30 lipca 2012 r. Nr XXIV/396/2012 w sprawie uchwalenia planu gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego 2017 z późniejszymi zmianami i załącznikami, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trawniki (Dz. Urz. z 2016 poz. 2594) . 2. W skład Gminy wchodzi 11 miejscowości: Biskupice, Bonów, Dorohucza, Ewopole, Oleśniki, Pełczyn, Siostrzytów, Struża, Struża Kolonia, Trawniki, Trawniki Kolonia. Powierzchnia gminy wynosi 84,16 km². Liczba ludności gminy zameldowanych na pobyt stały i czasowy na terenie Gminy Trawniki na dzień 31.08.2016 wynosi 9048 osób, przy czym szacuje się, że przebywa ok. 7 680 w tym ok. 500 w zabudowie wielorodzinnej. Wielkość ta jest szacunkowa i będzie na bieżąco aktualizowana na podstawie składanych deklaracji lub korekt deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami, w której to właściciele nieruchomości określają liczbę osób zamieszkałych. Wykonawca przy sporządzeniu oferty zobowiązany jest uwzględnić wzrost ilości odbieranych odpadów w trakcie trwania umowy. 3. Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) pojemniki, kontenery na odpady komunalne zmieszane, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca. Właścicielem pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów jest Wykonawca. b) worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca c) pojemniki na popiół z palenisk domowych: mieszkańcy nieruchomości zamieszkałych są już wyposażeni w pojemniki na popiół z palenisk domowych. 4. Usługa odbierania odpadów komunalnych wytworzonych i zebranych przez mieszkańców z nieruchomości zamieszkałych i ich zagospodarowanie obejmuje: a) zmieszane odpady komunalne, b) papier i tekturę, c) tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe, d) szkło, e) popiół z palenisk domowych, w czasie trwania umowy zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trawniki. 5. SZCZEGÓŁOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE: 1)Szacunkowa liczba budynków: - liczba budynków jednorodzinnych – 2161 - liczba budynków wielorodzinnych – 14 2) Szacowana liczba pojemników na zmieszane odpady komunalne do obsługi nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Trawniki wynosi: a) o pojemności 120 l – 1446 szt., b) o pojemności 240 l – 879 szt., c) o pojemności 800 l – 5 szt., d) o pojemności 1.100 l – 10 szt.; Zamawiający zastrzega, że w okresie realizacji umowy ilość pojemników może ulec zmianie. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 3) Szacowana liczba specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów segregowanych na terenach zabudowy wielorodzinnej: * o pojemności co najmniej 800 l, zaopatrzone w specjalne (małe) otwory wrzutowe, w ilości: • pojemniki koloru zielonego z napisem Szkło – 6 szt., • pojemniki koloru niebieskiego z napisem Papier – 6 szt., • pojemniki koloru żółtego z napisem Plastik – 7 szt.; * o pojemności co najmniej 1100 l, zaopatrzone w specjalne (małe) otwory wrzutowe, w ilości: • pojemniki koloru zielonego z napisem Szkło – 5 szt., • pojemniki koloru niebieskiego z napisem Papier – 5 szt., • pojemniki koloru żółtego z napisem Plastik – 6 szt. 4) Szacowana liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120 l.: • żółte – 2 400 szt. miesięcznie (28 800 szt. w całym okresie zamówienia), • niebieskie – 1200 szt. miesięcznie (14 400 szt. w całym okresie zamówienia), • zielone – 1200 szt. miesięcznie (14 400 szt. w całym okresie zamówienia). 5)Pojemniki na popiół z palenisk domowych: mieszkańcy nieruchomości zamieszkałych są już wyposażeni w pojemniki na popiół z palenisk domowych. 6. Dane dotyczące odbioru odpadów w 2015 r. oraz w okresie od 01.01.2016 do 31.08.2016r., w rozbiciu na poszczególne rodzaje odpadów: 1)Ilość odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trawniki w 2015 r. a) Kod odpadu 15 01 01- 37,9 Mg b) Kod odpadu 15 01 02- 55,6 Mg c) Kod odpadu 15 01 04- 1,0 Mg d) Kod odpadu 15 01 07- 117,44 Mg e) Kod odpadu 19 12 12- 282,5 Mg f) Kod odpadu 20 01 36- 0,9 Mg g) Kod odpadu 20 03 01- 81,6 Mg h) Kod odpadu 20 03 99- 284,6 Mg 2) Ilość odpadów komunalnych odebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Trawniki w okresie od 01.01.2016 do 31.08.2016r a) Kod odpadu 200301 – 595,13 Mg b) Kod odpadu 200199 – 11,2 Mg c) Kod odpadu 200399 – 134,48 Mg d) Kod odpadu 150107 – 10,42 Mg e) Kod odpadu 200102 – 57,68 Mg f) Kod odpadu 190112 – 18 Mg g) Kod odpadu 200139 – 59,17 Mg h) Kod odpadu 200101 – 0,14 Mg i) Kod odpadu 200136 – 0,9 Mg j) Kod odpadu 200135 – 1 Mg Uwaga: Podane wyżej ilości odpadów należy traktować, jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 7. Częstotliwość odbierania. Harmonogram. 1) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne z następującymi częstotliwościami: a) segregowane odpady komunalne (szkło, papier i tektura, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe): - z terenów zabudowy jednorodzinnej – co najmniej 1 raz w miesiącu, - z terenów zabudowy wielorodzinnej – co najmniej 1 raz w tygodniu. b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: - z terenów zabudowy jednorodzinnej – co najmniej 1 raz w miesiącu, - z terenów zabudowy wielorodzinnej – co najmniej 1 raz w tygodniu. c) popiół z palenisk domowych: - z terenów zabudowy jednorodzinnej – co najmniej 1 raz w miesiącu z wyłączeniem miesięcy: czerwiec i sierpień, - z terenów zabudowy wielorodzinnej – co najmniej 1 raz w tygodniu z wyłączeniem miesięcy: czerwiec i sierpień. Odbiór i transport odpadów zmieszanych i zbieranych w sposób selektywny (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe) oraz popiołu z palenisk domowych wykonywany będzie w jednym terminie, w sposób uniemożliwiający ich mieszanie. 2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów oraz wymagań określonych w regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Trawniki, w szczególności biorąc pod uwagę, iż odbiór odpadów nie może następować w dni ustawowo wolne od pracy. 3) Harmonogram obejmujący odbiór odpadów komunalnych zgromadzonych przez mieszkańców Gminy Trawniki w okresie od dnia 1 stycznia 2017 do dnia 31 grudnia 2017r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy. 4) Zadaniem Wykonawcy jest takie sporządzenie harmonogramu zapewniające regularność i powtarzalność odbierania, by mieszkańcy mogli w łatwy sposób zaplanować przygotowanie odpadów do odebrania. 5) Odbiór odpadów zgromadzonych przez mieszkańców zabudowy jednorodzinnej w danym miesiącu musi nastąpić w pierwszej połowie miesiąca następnego po zebraniu odpadów przez mieszkańców (pierwszy odbiór odpadów w pierwszej połowie lutego 2017, ostatni odbiór w pierwszej połowie stycznia 2018r.). Odbiór odpadów zgromadzonych przez mieszkańców zabudowy wielorodzinnej następuje raz w tygodniu (pierwszy odbiór odpadów w drugim tygodniu stycznia 2017r., ostatni odbiór w pierwszym tygodniu stycznia 2018r.), 6) Harmonogram powinien zostać przygotowany dla obszaru Gminy Trawniki. 7) Odbiór i transport odpadów zmieszanych i zbieranych, popiołów z palenisk domowych i odpadów zebranych w sposób selektywny (papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe), wykonywany będzie w jednym terminie, w sposób uniemożliwiający ich mieszanie. 8) W przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości (nieruchomość, która do tej pory nie była objęta systemem odbierania odpadów komunalnych), Wykonawca będzie odbierał odpady z tej nieruchomości zgodnie z harmonogramem począwszy od pierwszego najbliższego terminu po dokonanym zgłoszeniu. 9) Harmonogram co do treści i formy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu harmonogram w formie pisemnej oraz pliku XLS bez zabezpieczeń i haseł. Zamawiający zaakceptuje harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie 7 dni od jego otrzymania. Wykonawca w terminie 7 dni wprowadzi uwagi Zamawiającego oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. Zaakceptowany harmonogram Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wymagania formalne. 1)Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające spełnienie przez niego wymagań w zakresie realizacji zadania, obejmujące: a) umowę z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych, której będzie przekazywał odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, b) umowy z instalacjami odzysku i unieszkodliwiania lub zezwolenia na przetwarzanie odpadów. c) zamontowanie w pojazdach odbierających odpady GPS umożliwiający odczytanie trasy odbierającego odpady pojazdu np. faktury potwierdzające montaż lub serwis. d) dokumenty potwierdzające prawo do posiadania bazy w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Trawniki, np. akt własności, odpis z księgi wieczystej, umowa najmu, umowa użyczenia lub inne. e) dokumenty potwierdzające prawo do dysponowania samochodami, np. dowody rejestracyjne, umowy kupna, umowy użyczenia lub inne. 2) Wykonawca obowiązany jest do spełniania wymagań opisanych w podpunkcie 1) przez cały okres realizacji zamówienia. 2. Odbiór odpadów komunalnych. 1) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych: a) w dni robocze, w porze dziennej w godzinach od 7.00 do 19.00. b) w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu odbioru, niezależnie od warunków atmosferycznych, c) pojazdami przystosowanymi do odbierania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych, w sposób wykluczający mieszanie odpadów. d) Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (w szczególności zimą oraz w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionej lokalizacji. 3. Wyposażenie w pojazdy. 1) Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122) 2) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca dysponował pojazdami w ilości co najmniej wskazanej w ofercie. 3) Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu. 4) W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach. 4. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne, będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, 2) ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach. 3) niedopuszczanie odbierania selektywnie zebranych odpadów i niesegregowanych (zmieszanych) oraz popiołu z palenisk domowych jednym środkiem transportu (mieszanie ich w trakcie odbioru). 4) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki na odpady zmieszane, będące własnością Wykonawcy, worki oraz zaakceptowany przez Zamawiającego Harmonogram odbioru odpadów do dnia 21.12.2016 r. Na potwierdzenie dostarczenia pojemników Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie. Za dowód mogą być uznane wskazania urządzeń kontrolujących czas i przebieg tras pojazdów takich jak GPS. Za przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać, w szczególności, co najmniej trzykrotne nie zastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach, co najmniej 3 dniowych w godzinach 7.00 – 20.00. 5) Pojazdy powinny być wyposażone w GPS umożliwiający odczytanie trasy odbierającego odpady pojazdu. Zapisy powinny być przechowywany przez okres 2 lat przez Wykonawcę i udostępniane Zamawiającemu na jego wezwanie. 6) W trakcie wykonywania umowy wyposażenie, zgłoszonych przez Zamawiającego, nowych miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki następuje najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych, na zasadach opisanych w pkt 5). 7) WYKONAWCA odpowiada za stan techniczny i sanitarny pojemników i kontenerów do gromadzenia odpadów zmieszanych. Zobowiązany jest do ich napraw, systematycznych konserwacji, mycia i dezynfekcji oraz wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. 8) Wykonawca odpowiada za uszkodzenia pojemników przeznaczonych na popiół z palenisk domowych powstałych wskutek jego działalności (naprawy lub wymiany uszkodzonego pojemnika) 9) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok pojemników, jeśli jest to wynikiem jego działalności. 10) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku odpadów komunalnych z uwzględnieniem poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2016 r. poz. 250 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U z 2012 r., poz. 645), oraz Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U z 2012r. poz. 676). 11) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania ciążącego na właścicielu nieruchomości obowiązku segregowania odpadów komunalnych. Przez monitorowanie Zamawiający rozumie sprawdzenie zawartości pojemników lub worków przez Wykonawcę, celem stwierdzenia czy właściciel prowadzi selektywną zbiórkę odpadów. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości, który złożył deklarację o selektywnym sposobie gromadzenia odpadów a odpady na terenie nieruchomości nie są gromadzone selektywnie lub są posegregowane niezgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Trawniki, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane a przed ich zabraniem Wykonawca sporządza dokumentację fotograficzną. W opisanych przypadkach wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia informacji właścicielowi nieruchomości w formie naklejki „ „Ostrzeżenie – niewłaściwa segregacja” lub „Ostrzeżenie – brak segregacji”. O zaistniałych sytuacjach Wykonawca zawiadamia Zamawiającego drogą elektroniczną lub pisemnie, w terminie do 30 dnia danego miesiąca w którym następuje odbiór odpadów z terenu Gminy Trawniki . Do zawiadomienia Wykonawca dołącza protokół określający: dzień wywozu, miejscowość, ulicę i numer posesji oraz krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości oraz dokumentację fotograficzną, umożliwiającą jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości. W przypadku braku dokumentacji fotograficznej ostrzeżenie o braku w/w nieprawidłowościach nie będzie skuteczne. 12) Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą w dwunastu okresach rozliczeniowych kwotą ryczałtową (zgodnie z ofertą), niezależnie od ilości odebranych i wywiezionych odpadów komunalnych. Przed wystawieniem faktury Wykonawca , oprócz protokołu wykonania usługi podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy (wg wzoru załączonego do projektu umowy), raport wydanych pojemników i worków oraz karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych odpadów komunalnych oraz do prowadzącego działalność w zakresie recyklingu lub do odpowiedniej organizacji odzysku. W/w karty przekazania odpadów, muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu gminy Trawniki. Protokół wykonania usług, raport wydanych pojemników i worków, kopie kart przekazania odpadów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do 25 każdego miesiąca (pierwszy raz Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty za odbiór i zagospodarowanie odpadów zgromadzonych przez mieszkańców w miesiącu styczniu do 25 lutego 2017r.). Pierwszą fakturę Wykonawca może wystawić w drugiej połowie lutego 2017r. po wykonaniu usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zgromadzonych przez mieszkańców Gminy Trawniki w miesiącu styczniu, jednak nie wcześniej niż przed przekazaniem Zamawiającemu: podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy protokołu wykonania usług, raportu wydanych pojemników i worków, kopii kart przekazania odpadów. 13) Wykonawca wywożąc odpady w workach przekazuje mieszkańcom nowe worki w ilości równej ilości worków odebranych, chyba że właściciel nieruchomości uzasadni potrzebę większej ilości worków, wówczas Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia potrzebnej ilości worków. Przewiduje się ilość niezbędnych worków ok. 57600 szt. na rok. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez mieszkańców oraz zwiększenie liczby mieszkańców. Podane wyżej ilości worków należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: • materiał – wykonane z tworzywa LDPE lub HDPE o odpowiedniej grubości dostosowanej do frakcji, na która są przeznaczone, gwarantującej ich nierozrywanie podczas normalnej eksploatacji, • pojemność – 120 dm³, • Kolory worków: zielony na szkło, żółty na plastik, niebieski na papier • nadruk – jednostronny, kolor nadruku czarny, treść (informacja co powinno być zebrane do worka w kolorze zielonym (szkło), worka w kolorze żółtym (tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe), worka kolorze niebieskim (papier, tektura) 14) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 15) Odpady komunalne zmieszane i selektywnie zebrane oraz popiół z palenisk domowych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trawniki Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, oraz przedstawić Zamawiającemu jeden raz na miesiąc, do 25 dnia każdego miesiąca (począwszy od 25 lutego 2017r. -dokumenty za odbiór i zagospodarowanie odpadów zgromadzonych przez mieszkańców Gminy Trawniki w miesiącu styczniu 2017r.) dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 16) Odbiór odpadów komunalnych Wykonawca będzie świadczył zgodnie z wszelkimi przepisami obowiązującego prawa, a w szczególności: * ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r., poz. 672 z późn. zm.), *ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Dz. U. z 2016 r., poz. 250), * ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), * ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), * ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.), * ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.), * rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r. , poz.1973), * rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1923 ), * rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r., poz. 934), * rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122), * Planem gospodarki odpadami dla województwa lubelskiego uchwalonym przez Sejmik Województwa Lubelskiego w dniu 30.07.2012 r. (Uchwała nr XXIV/396/2012), * Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Trawniki Uchwała Nr XII/68/16 Rady Gminy Trawniki z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie uchwalenia (ogł. w Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z dnia 30 czerwca 2016 r., poz. 2594 ), * Uchwałą XII/69/16 Rady Gminy Trawniki z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów ( Dz. Urz. Woj. Lubelskiego z dnia 6 sierpnia 2016 r., poz. 2787). Podwykonawstwo. 1) Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Zatrudnienie pracowników. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. czynności w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 13 „Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy” stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 90500000-5
Dodatkowe kody CPV:90533000-2, 90514000-3, 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy prawo zamówień publicznych, w miesiącu styczniu, lutym i marcu 2017r.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01/01/2017 data zakończenia: 15/01/2018

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, prowadzonego przez Wójta Gminy Trawniki, b) zezwolenie na transport odpadów bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru prowadzących transport odpadów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 200 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną usługę lub kilku usług w ramach jednej umowy odbioru odpadów komunalnych o łącznej masie minimum – 900 Mg. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu opisanym powyżej. 2) wykaże, że dysponuje: a) co najmniej: - 2 samochodami specjalistycznymi – bezpylnych o minimalnej kubaturze 10 m ³ każdy, - 2 samochodami specjalistycznymi – bezpylnych o minimalnej kubaturze 2,5 m ³ – mogące wjechać na drogi o szerokości 2,5 m, - 2 samochodami bezpylnymi skrzyniowymi o ładowności minimalnej 3,5 Mg. Pojazdy powinny być wyposażone w GPS umożliwiające odczytanie trasy pojazdu oraz spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz.122) b) bazą w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Trawniki zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz.122).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od Wykonawcy najwyżej ocenionego następujących dokumentów: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716), Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa (powyżej) ppkt. 1) i )2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty te powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o którym mowa w pkt. III.1.1) ogłenia, Zamawiający żąda od Wykonawcy najwyżej ocenionego: 1.1. wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, prowadzonego przez Wójta Gminy Trawniki, 1.2. zezwolenia na transport odpadów bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru prowadzących transport odpadów. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, o którym mowa w pkt. III.1.2) ogłenia, Zamawiający żąda od Wykonawcy najwyżej ocenionego dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę 200 000 zł. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. III.1.3) ogłenia, Zamawiający żąda od Wykonawcy najwyżej ocenionego: 3.1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ, 3.2) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy ZPP). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 12.000 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy 00/100)


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
Cena 60
Częstotliwość odbioru wskazanych odpadów 30
Termin płatności 10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w zakresie: - ceny brutto realizacji przedmiotu zamówienia na skutek ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (stawki VAT), o ile okoliczność ta powoduje konieczność zmiany ceny, przy czym cena netto nie podlega zmianie, - zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na zasadach określonych w § 3 pkt. 3.3 ppkt. 3) specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Gerard Kowalczykdodano do BIP dnia 14-10-2016 13:49:43